onsdag 24 oktober 2018

Förra veckans inköp, en överraskning

Då jag var på resande fot förra veckan hade jag inte riktigt tid att kolla börsen och det kanske bara var bra. Några få inköp blev det dock när några favoriter reades ut i övrigt ligger jag lågt för tillfället då denna vecka kan bli intressantare!

Atlas C
HiQ
Dometic
Volvo (åter in i portföljen)
Skanska
NCC

Jag lägger in långtidsorder på nivåer jag tycker är köpvärda i olika bolag jag tror på. Dessa får sedan ligga och skvalpa så jag slipper ha daglig koll när jag inte har möjlighet att följa börsen. Ibland går någon igenom. En överraskning blev det i fredags när en order på Bahnhof gick igenom. Hade ögonen på bolaget i somras när jag blev irriterad över bemötandet från min dåvarande internetleverantör men köpte aldrig. Hade dock lagt in en order på 29,50 som gick igenom i fredags, så kan det gå! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar